Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/klient.dhosting.pl/cs58672803/notariuszszczecin.com.pl/:/home/klient.dhosting.pl/cs58672803/.tmp/:/demonek/www/public/bledy.demonek.com/:/usr/local/lsws/share/autoindex:/usr/local/php/:/dev/urandom:/opt/alt/php53/usr/share/pear/:/opt/alt/php54/usr/share/pear/:/opt/alt/php55/usr/share/pear/:/opt/alt/php56/usr/share/pear/:/opt/alt/php70/usr/share/pear/:/opt/alt/php71/usr/share/pear/:/opt/alt/php72/usr/share/pear/:/opt/alt/php73/usr/share/pear/:/opt/alt/php74/usr/share/pear/:/opt/alt/php80/usr/share/pear/:/opt/alt/php81/usr/share/pear/:/opt/alt/php53/usr/share/php:/opt/alt/php54/usr/share/php:/opt/alt/php55/usr/share/php:/opt/alt/php56/usr/share/php:/opt/alt/php70/usr/share/php:/opt/alt/php71/usr/share/php:/opt/alt/php72/usr/share/php:/opt/alt/php73/usr/share/php:/opt/alt/php74/usr/share/php:/opt/alt/php80/usr/share/php:/opt/alt/php81/usr/share/php:/opt/alt/php53/:/opt/alt/php54/:/opt/alt/php55/:/opt/alt/php56:/opt in /home/klient.dhosting.pl/cs58672803/notariuszszczecin.com.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-simple-firewall/src/lib/vendor/fernleafsystems/wordpress-services/src/Core/Fs.php on line 462
Umowy notarialne – oferta czynności notarialnych || Szczecin
Umowy notarialne

Umowy notarialne – Szczecin

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sporządzaniu kompleksowych umów notarialnych. Pomożemy Państwu m.in. w wykonaniu:

• umowy darowizny – umowa, na mocy której jedna ze stron, tj. darczyńca, zobowiązuje się na dokonanie bezpłatnego świadczenia na rzecz drugiej strony – oczywiście kosztem swojego majątku. Przy sporządzaniu umowy darowizny musi być obecny zarówno darczyńca, jak i obdarowany,
  • umowa sprzedaży – umowa, w której sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy oraz wydać mu tę rzecz, a kupujący zobowiązuje się tę rzecz odebrać i zapłacić za nią określoną sumę pieniędzy.
  • umowa dożywocia – ten rodzaj umowy zakłada, że właściciel nieruchomości (tj. osoba fizyczna) przenosi własność na nabywcę, zaś nabywca w zamian za to zobowiązuje się zapewnić mu dożywotnie utrzymanie. Należy jednak pamiętać, że umowa o dożywocie powinna szczegółowo określać zobowiązania nabywcy nieruchomości. W ten sposób możliwe będzie uniknięcie wszelkich ewentualnych nieporozumień.

Oczywiście to tylko niektóre z rodzajów umów notarialnych, które możemy dla Państwa przygotować. W celu uzyskania szczegółowych informacji ofertowych zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub osobistego.

Przypominamy również, że oferujemy usługę notarialnego poświadczenia podpisu, oraz pełnomocnictwa notarialnego. Zapraszamy!